A Rettegés Arkhamban társasjátékban 1926-ot írunk, a színhely Arkham, Massachusetts. A városban kapuk nyílnak, melyek az emberi képzeletet meghaladó borzalmakkal teli, idegen dimenziókba vezetnek. Rajtuk keresztül rettentő teremtmények özönlenek az utcákra, hogy prédára vadássszanak az éjben. Ám ami még fenyegetőbb: ha Arkhamban elegendő számú kapu nyílik, világunkra szabadul az ébredező, iszonyatos Mérhetetlen Vének egyike.

E kétségbeejtő, reménytelen helyzetben nyomozók kis csapata eltökéli, hogy mégis vállalja a harcot az univerzum rideg erőivel szemben. Eközben nemcsak a Véneket övező mítosz hírhedt misztériumainak mélyére kell hatolniuk, de minden tehetségükre, fegyverükre és varázsképességükre szükségük lesz - ha ép ésszel túl akarják élni a következőket.

Kiegészítők

Dunwich Horror

A rettegés nem csak Arkham városát árasztja el. A Dunwich Horror társasjáték kiegészítő H.P. Lovecraft világának új szegletébe kalauzol minket, a közeli Dunwichbe. A nagysikerű Rettegés Arkhamban társasjáték új fejezetében minden játékos új nehézségekkel, új szörnyekkel, és több mint 300 új kártyákval (mint például az "őrület" és "sérülés" lapok) találja magát szembe, ahogy csatára kel a gonosz ellen. 

 Curse Of The Dark Pharoah

A kiegészítő fő témája egy egyiptomi régiségeket bemutató kiállítás, amiből Arkham-ba érkezve jó pár tárgynak nyoma vész. A Mítosz sötét erői természetesen szorosan kötődnek ezekhez a tárgyakhoz, nem kevés felfordulást okozva így a városban. A dobozban új komponensként ezek a rejtélyes régiségek (Exhibit Items), illetve új varázslatok és szövetségesek várnak a nyomozókra, valamint a Sötét Fáraó, aki Hírvivőként (Herald) a Nagy Öreget segítve állítja további kihívások elé a nyomozókat -az ő használata teljesen opcionális, de sokat dob mind a játék hangulatán, mind a nehézségén.

The King In Yellow  

Arkhamban egy rendkívül furcsa, a játék címével megegyező színdarabot kezdenek játszani, amely mint később kiderül, sötét, gonosz erőkkel manipulálja közönségét, a város lakosságát. Az események hátterében a Sárga Király áll, aki az éppen ébredező mérhetetlen Vén előtt próbálja meg "megtisztítani az utat". A színdarabbal, és a városban elhelyezett rejtélyes sárga jeleivel borzalmas, sötét hatalmaknak nyitja meg a kapukat, melyek fokozatosan irányításuk alá vonják Arkham polgárait, rendkívül megnehezítve ezzel nyomozóink dolgát.

The Lurker At The Threshold

A Lurker at the Threshold című Arkham kiegészítő egyik legnagyobb újítása, hogy tartalmaz egy teljesen új kapu-készletet, mellyel lecserélhetők az alapjáték és a korábbi kiegészítők kapui. Most már minden átjáró egyedi tulajdonságokkal rendelkezik. Újdonságnak számítanak még a kapcsolat-kártyák, melyek a játékosok karakterei közti viszonyokat jelképezik, és rengetegféle előnnyel járhatnak.




Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el